Często zadawane pytania (FAQ)
Pytania ogólne
Gdzie znajduje się siedziba firmy Sila Butik?
Firma Sila Butik jest zarejestrowana w Holandii, a jej adres to Rozenburglaan 9, 1097 GA Amsterdam, Noord-Holland, Holandia. Nasze działania i obsługa klienta koncentrują się na rynku polskim.
Jak mogę skontaktować się z Sila Butik?
Można się z nami skontaktować poprzez:
-
Email: info@silabutik.pl
-
Telefon: +31657171646
Formularz kontaktowy: Kliknij tutaj -
Obsługa klienta: Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (CET).
- Dział obsługi klienta odpowiada w ciągu 24 do 48 godzin w dni robocze.
Jakie są godziny pracy działu obsługi klienta?
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 ( CET).
Konto i zamawianie
Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak utworzenie konta umożliwia śledzenie zamówień, zapisywanie preferencji i przyspieszenie przyszłych płatności.
Jak złożyć zamówienie?
- Przejrzyj naszą stronę internetową i wybierz żądane produkty.
- Dodaj produkty do koszyka.
- Przejdź do kasy.
- Wprowadź informacje dotyczące wysyłki i faktury.
- Wybierz metodę płatności i sfinalizuj zamówienie.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i instrukcjami śledzenia zamówienia na stronie śledzenia zamówienia w naszej witrynie internetowej.
Czy mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Tak, można zmodyfikować lub anulować zamówienie. Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta po złożeniu zamówienia. Jeśli zamówienie zostało przetworzone, nie można go już zmodyfikować ani anulować.
Płatność
Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy następujące metody płatności:
- Apple Pay
- Google Pay
- Visa
- MasterCard
- American Express
- Maestro.
Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?
Tak, wszystkie transakcje w Sila Butik są szyfrowane przy użyciu zaawansowanej technologii SSL, aby zapewnić prywatność i bezpieczeństwo. Nie przechowujemy poufnych danych dotyczących płatności.
Czy mogę użyć wielu metod płatności dla jednego zamówienia?
Nie, obecnie akceptujemy tylko jedną metodę płatności na zamówienie.
Wysyłka
Dokąd wysyłacie?
Obecnie wysyłamy tylko na adresy w Polsce.
Ile kosztuje wysyłka?
Oferujemy bezpłatną wysyłkę wszystkich zamówień na terenie Polski.
Jak długo trwa dostawa?
-
Czas realizacji (dni): 1-2 dni robocze
-
Czas transportu (dni): 5-7 dni roboczych
-
Całkowity czas dostawy (dni): 6-9 dni roboczych
Których firm kurierskich używacie do wysyłki?
Wysyłamy za pomocą DHL i FedEx, zapewniając niezawodne i szybkie dostawy.
Czy oferujecie ubezpieczoną wysyłkę?
Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Jeśli paczka zaginie lub zostanie uszkodzona podczas transportu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
Zwroty i refundacje
Jaka jest polityka zwrotów?
Produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od daty dostawy. Produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Spersonalizowane przedmioty nie mogą zostać zwrócone.
Czy pobierana jest opłata za zwrot towaru?
Nie, nie pobieramy żadnych opłat za uzupełnienie zapasów.
Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
- Jeśli produkt jest wadliwy lub nieprawidłowy, Sila Butik pokrywa koszty wysyłki zwrotnej.
- W przypadku zwrotów z winy klienta (np. zamówiono niewłaściwy produkt, który nie jest już potrzebny), klient jest odpowiedzialny za koszt wysyłki zwrotnej.
Jak długo trwa przetwarzanie zwrotu pieniędzy?
Zwroty są przetwarzane w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwróconego produktu. Kwota zostanie zwrócona przy użyciu oryginalnej metody płatności.
Jak zainicjować zwrot?
Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami pod adresem info@silabutik.pl, podając numer zamówienia i powód zwrotu. Przekażemy szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu produktu.
Prywatność i bezpieczeństwo
W jaki sposób Sila Butik chroni moje dane osobowe?
Używamy standardowych w branży środków bezpieczeństwa, w tym szyfrowania SSL, aby chronić Twoje dane osobowe. Ponadto przestrzegamy polskich przepisów o ochronie danych osobowych.
Jakie dane osobowe są gromadzone?
Możemy gromadzić następujące informacje:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Adresy do fakturowania i wysyłki
- Informacje dotyczące płatności (przetwarzane w bezpieczny sposób)
Czy udostępniacie moje dane stronom trzecim?
Możemy udostępniać Twoje dane zaufanym zewnętrznym dostawcom usług w celu przetwarzania zamówień, wysyłki i płatności. Nie sprzedajemy danych użytkowników stronom trzecim.
Czy mogę zażądać dostępu do moich danych osobowych lub ich usunięcia?
Tak, możesz zażądać dostępu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji lub usunięcia, kontaktując się z nami pod adresem info@silabutik.pl .
Pliki cookie i śledzenie
Czy używacie plików cookie na swojej stronie internetowej?
Tak, używamy plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania, zapewnić analizę i zapamiętać preferencje użytkownika. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie na stronie Polityka prywatności.
Czy mogę wyłączyć pliki cookie?
Tak, pliki cookie można wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Jednak niektóre funkcje naszej witryny mogą nie działać poprawnie, jeśli pliki cookie są wyłączone.
Prawo i zgodność z przepisami
Jakie są warunki korzystania z serwisu?
Szczegółowe Ogólne Warunki Handlowe można znaleźć na naszej stronie internetowej. Korzystając z naszej strony internetowej i składając zamówienie, wyrażasz zgodę na te warunki.
Reklama i podmioty stowarzyszone
Czy wyświetlane są reklamy innych firm?
Tak, nasza strona internetowa może zawierać reklamy innych firm. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść, dokładność ani oferty składane przez te strony trzecie.
Czy mogę zostać partnerem Sila Butik?
Obecnie nie oferujemy programu partnerskiego, ale może się to zmienić w przyszłości. Bądź na bieżąco z aktualizacjami.
Inne
Czy oferujecie karty podarunkowe?
Obecnie nie oferujemy kart podarunkowych.
Czy mogę zamówić spersonalizowany przedmiot?
Tak, oferujemy spersonalizowane przedmioty. Należy jednak pamiętać, że spersonalizowane przedmioty nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe.
Czy posiadacie sklepy stacjonarne?
Nie, Sila Butik jest sklepem internetowym.
Obsługa klienta:
Nazwa strony internetowej: Sila Butik
Nazwa firmy: Sila Butik
Numer rejestracyjny firmy: 77284155
Email: info@silabutik.pl
Tel: +31657171646
Adres: Rozenburglaan 9, 1097 GA Amsterdam, Noord-Holland, Holandia
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny w następujących godzinach:
Poniedziałek-piątek: 9:00-17:00 (CET)
Sobota i niedziela: zamknięte (CET)
Zawsze staramy się odpowiedzieć w ciągu 2 dnia roboczego.
Jeśli nadal masz pytania, sprawdź naszą stronę "Często zadawane pytania (FAQ)"