Zasady wysyłki
Naszym celem jest zapewnienie bezproblemowego i przejrzystego procesu wysyłki dla Twojej wygody i satysfakcji. Poniżej znajdują się szczegóły naszego procesu wysyłki.
KOSZTY WYSYŁKI
- Na terenie Polski: Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień.
- Brak ukrytych opłat: Wszystkie koszty są jasno określone przy kasie.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Czas realizacji zamówienia: 22:00 (CET).
- Czas realizacji (dni): Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1-2 dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
- Czas realizacji (dni): 5-7 dni roboczych.
- Całkowity czas dostawy: Otrzymanie zamówienia zajmie łącznie 6-9 dni roboczych.
- Zamówienia weekendowe: Zamówienia złożone w weekendy są przetwarzane następnego dnia roboczego.
- Dni robocze: Przesyłki są wysyłane od poniedziałku do piątku.
- Uwagi: Czasy dostawy są szacunkowe i mogą się różnić ze względu na czynniki zewnętrzne, takie jak warunki pogodowe i kwestie związane z transportem.
PROCES WYSYŁKI
- Niezawodne usługi kurierskie: Wysyłamy za pośrednictwem DHL i FedX.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Przetworzenie zamówienia zajmuje nam 1-2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), a jeśli złożysz zamówienie przed godziną 22:00 (CET), zaczniemy nad nim pracować tego samego dnia.
- Po wysłaniu wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą informacje o śledzeniu i kod śledzenia. Możesz śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem naszej strony Śledź swoje zamówienie, używając kodu śledzenia otrzymanego w wiadomości e-mail. Zwykle zamówienie dociera do klienta w ciągu 6-9 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
- Rozumiemy, że plany mogą ulec zmianie. Jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
- Dołożymy wszelkich starań, aby uwzględnić Twoją prośbę, ale pamiętaj, że nie możemy zagwarantować anulowania zamówienia po jego przetworzeniu.
PROCEDURA ZGŁASZANIA BRAKUJĄCYCH PRZEDMIOTÓW
- Zgłaszanie brakujących produktów: Zrób zdjęcia problemu i skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania paczki za pośrednictwem info@silabutik.pl.
- Rozwiązanie: Pomożemy Ci znaleźć przedmioty, jeśli zostaną zgubione, wyślemy przedmiot zastępczy lub zaoferujemy zwrot pieniędzy.
POLITYKA ZWROTÓW I KOSZTY DOSTAWY
- Zwroty: Zwroty są przyjmowane w ciągu 30 dni od DATY DOSTAWY.
- Warunki zwrotów: Produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Przedmioty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi.
- Koszty: Koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem. W przypadku uszkodzonego lub niewłaściwego produktu Sila Butik pokryje koszty wysyłki zwrotnej.
- W przypadku wyrzutów sumienia klienta: Rzeczywisty koszt dostawy zwrotnej zostanie naliczony klientowi. Dotyczy to sytuacji, gdy klient kupił niewłaściwy produkt, przedmiot nie pasuje lub nie chce już go mieć.
- Zwrot pieniędzy: Zwroty są przetwarzane w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu i są zwracane na pierwotną metodę płatności.
OPŁATA ZA ZWROT
Brak opłaty za uzupełnienie zapasów: Sila Butik nie pobiera opłaty za zwrot towaru.
Obsługa klienta:
Nazwa strony internetowej: Sila Butik
Nazwa firmy: Sila Butik
Numer rejestracyjny firmy: 77284155
Email: info@silabutik.pl
Tel: +31657171646
Adres: Rozenburglaan 9, 1097 GA Amsterdam, Noord-Holland, Holandia
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny w następujących godzinach:
Poniedziałek-piątek: 9:00-17:00 (CET)
Sobota i niedziela: zamknięte (CET)
Zawsze staramy się odpowiedzieć w ciągu 2 dnia roboczego.
Jeśli nadal masz pytania, sprawdź naszą stronę "Często zadawane pytania (FAQ)"